Assalamualaikum..

harini dengan terasa rajinnya dan terasa tiba2nya serta teringatnya nak buka blog aku yang berkurun abad tidak dibukak , tidak disentuh dan tidak diambilpedulinya . hahaha , dah masuk 2015 baru teringat nak bukak , tu pun sebab bukak laptop . banyak story hendak disampaikan tapi dipendamkan dulu buat asam jeruk , hahaha . ok merapu .

tahun 2015 pengakhiran umur utk belasan macam aku, ikut tahun mmg dah 20 , ikut tarikh lahir belum lagi , still belasan lagi hahaha . azam ? mestila ada . azam aku ialah utk penuhi azam2 yang sebelum ni yang aku azam tak tercapai2 lagi . ok . pasal belajar , dulunya aku belajar diselangor , tapi berhenti sebab ? ada la sebab tertentu , biar la rahsia . tapi sekarang tahun 2015 , aku dah mula start belajar ditempat lain iaitu KUAM , kolej universiti agrosains malaysia di melaka . alhamdulilah semuanya okey tak macam kolej aku belajar sebelum ni , dulu kolej swasta skrg ipt . tak salah mula dari awal kan, janji niat nak belajar tu ada . semoga Allah permudah urusan aku didunia ini , amin .

okey , ada satu benda yang membuatku terasa sedih yang amat sangat , huahuahuahuaa ... bulan 11 aku beli satu fon baru , dan tak sampai sebulan fon tu dah rosak sebab rosak , screen crack terjatuh dari motor . haha , dan aku pi hantar dekat kedai , kedai kata tak boleh perbaik kena tukar sebiji terus tapi dengan bayaran yg murah sikit la dari harga asal . aku pun hm okey hm hmhm teragak2 , pun okey la tukar . dia ambil fon aku yg rosak tu utk buat pertukaran , aku ingat dapat masa tu jugak , last2 dia kata ikut prosedure 2minggu , aku dengan pasrah dengan redhanyaaaa pun terima seadanya , dan sampai sekarang aku dok tunggu fon aku . no whasap , no wechat , no twitter no apa2 jaa .. hahaha , ambil pengajaran .